Thursday, 14 May 2015

Internet Marketing – Long Term Strategy

Internet Marketing – Long Term Strategy
Once your site is up and running, the best method for getting immediate traffic is pay-per-click search engine marketing. Although you have to be patient, you should also be focusing on search engine optimization as a long term strategy.
Search Engine Optimization – “SEO”
Search engine optimization, or “seo” as it is better known, is the definitive long term Internet marketing strategy. So, what is it? Seo simply refers to taking steps to make sure your site appears high in non-paid search results on Google, Yahoo and MSN.
The reason seo is considered a long term strategy is…well, it takes a long time. If your marketing is focusing on highly competitive keywords, such as “Europe travel”, there is so much competition that you could be looking at two or three years before getting top rankings. The time period is really a factor of how fast you can build links. Sometimes you can move up within 6 months, but sometimes it takes a few years.
Is it worth it to wait for 2 years to get into the top five for “Europe travel”? There are over 2,000,000 searches a month for the keyword phrase. What do you think? If you offer a service or product related to traveling in Europe, how much money would you make if even 1 million people visited your site each month? Think about that.
The Big Three
There are three, and only three, search engines that matter when it comes to seo – Google, Yahoo and MSN. What about Alta Vista, etc.? They simply don’t have enough traffic to make them worth pursuing.
There are four keys to seo. First, you must research the amount of traffic various keywords are receiving. Second, you must modify your site to include the exact keywords phrases in the meta tagging and text. Third, you must add and add and add content to your site. The more content, the more the big three will like your site. Finally, you must trade links with other sites that have content related to your site.
The keys to pursuing a seo marketing strategy are discipline and patience. Let’s take a quick look at each.
You must have the discipline to stick with your seo effort when you are seeing no results. The desire to throw one’s arms in the air in frustration is going to be strong. Just remember that every step you take today will pay off down the road.
Patience balances feelings of frustration and you are going to have a lot of those. Look, it is going to take a long time, so resist the urge to whine. Stick a sign up over your desk counting off the months or have a regular exercise routine. If nothing else, you can day dream about all of the free traffic you are going to get one day.
Search engine optimization is not for the weak of mind or impatient. If you can stick with it, this long term marketing strategy always pays off.
 
 
Internet Marketing - Strategi Jangka Panjang

Setelah situs Anda dan berjalan, metode terbaik untuk mendapatkan lalu lintas segera adalah bayar per-klik pemasaran mesin pencari. Meskipun Anda harus bersabar, Anda juga harus fokus pada optimasi mesin pencari sebagai strategi jangka panjang.
Search Engine Optimization - "SEO"
Optimasi mesin pencari, atau "seo" seperti yang lebih dikenal, adalah strategi pemasaran internet jangka panjang definitif. Jadi, apa itu? Seo hanya mengacu pada mengambil langkah-langkah untuk memastikan situs Anda muncul tinggi di hasil non-dibayar pencarian di Google, Yahoo dan MSN.
Alasan seo dianggap sebagai strategi jangka panjang adalah ... baik, dibutuhkan waktu yang lama. Jika pemasaran Anda berfokus pada kata kunci yang sangat kompetitif, seperti "perjalanan Eropa", ada begitu banyak kompetisi yang Anda bisa melihat dua atau tiga tahun sebelum mendapatkan peringkat atas. Periode waktu ini benar-benar faktor seberapa cepat Anda dapat membangun link. Kadang-kadang Anda dapat bergerak ke atas dalam waktu 6 bulan, tapi kadang-kadang membutuhkan waktu beberapa tahun.
Apakah itu layak untuk menunggu selama 2 tahun untuk masuk ke lima besar untuk "perjalanan Eropa"? Ada lebih dari 2.000.000 pencarian per bulan untuk frase kata kunci. Apa yang kamu pikirkan? Jika Anda menawarkan layanan atau produk yang berhubungan dengan perjalanan di Eropa, berapa banyak uang yang Anda akan membuat jika bahkan 1 juta orang mengunjungi situs Anda setiap bulan? Pikirkan tentang hal itu.
The Big Three
Ada tiga, dan hanya tiga, mesin pencari yang penting ketika datang ke seo - Google, Yahoo dan MSN. Bagaimana Alta Vista, dll? Mereka hanya tidak memiliki lalu lintas yang cukup untuk membuat mereka layak mengejar.
Ada empat kunci untuk seo. Pertama, Anda harus penelitian jumlah lalu lintas berbagai kata kunci yang menerima. Kedua, Anda harus memodifikasi situs Anda untuk memasukkan kata kunci frase yang tepat dalam tag dan teks meta. Ketiga, Anda harus menambah dan menambah dan menambahkan konten ke situs Anda. Semakin banyak konten, semakin tiga besar akan menyukai situs Anda. Akhirnya, Anda harus perdagangan link dengan situs lain yang memiliki konten yang terkait ke situs Anda.
Kunci untuk melakukan strategi pemasaran seo adalah disiplin dan kesabaran. Mari kita lihat pada setiap.
Anda harus memiliki disiplin untuk tetap dengan upaya seo Anda ketika Anda melihat tidak ada hasil. Keinginan untuk membuang senjata seseorang di udara frustrasi akan menjadi kuat. Hanya ingat bahwa setiap langkah yang Anda ambil hari ini akan membayar di jalan.
Kesabaran menyeimbangkan perasaan frustrasi dan Anda akan memiliki banyak orang. Lihatlah, itu akan memakan waktu yang lama, sehingga menahan diri untuk merengek. Tongkat tanda di atas meja Anda menghitung dari bulan atau memiliki rutinitas olahraga teratur. Jika tidak ada yang lain, Anda bisa bermimpi tentang hari semua bebas lalu lintas Anda akan mendapatkan satu hari.
Optimisasi mesin pencari adalah bukan untuk yang lemah pikiran atau tidak sabar. Jika Anda dapat bertahan dengan itu, strategi pemasaran jangka panjang ini selalu terbayar.

No comments:

Post a Comment